facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Korkunç Bir Film 4 (720p)

Korkunç Bir Film 4 (720p)
Açıklama

: David Zucker'i Korkunç Bir Film 4 filminin yönetmenlik koltuğunda oturmaya devam ettiğini görmekteyiz. Korku filmleri ile dalga geçmeye devam eden bu seride, bu sefer Dünyalar savaşı, Garez, Köy, Testere ve Milyonluk Bebek gibi popüler filmlere göndermey yapıyorlar. İyi seyirler dileriz.

IMDB

: 5.0

Oyuncular

: Anna Faris, Anthony Anderson, Beau Mirchoff, Bill Pullman, Carmen Electra, Charlie Sheen, Leslie Nielsen, Michael Madsen, Regina Hall

Yapım

: 2006

Yönetmen

: David Zucker

İzleme
: 162.479
Tarih
: 17 Kasım 2012
Ekleyen
: admin
Kategori
: 720p Film izle, Fantastik, Gerilim, Komedi, Korku, Macera, Yabancı Filmler
Etiketler
: , , ,



"Korkunç Bir Film 4 (720p)" için 24 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. can can Kasım 21st, 2012 at 21:03

    uzun zamandır film izliyemiyordum :) buradan film izlemek insanı rahatlatıyor herkese iyi akşamlar diliyorum :)

  2. Daredevil Daredevil Kasım 21st, 2012 at 23:24

    bi yandan ürkdüm bi yandanda güldüm

  3. melek melek Aralık 7th, 2012 at 11:46

    fena değil

  4. Osman Osman Ocak 15th, 2013 at 11:37

    :) izlemek için sabırsızlşanıyorum

  5. za xd za xd Ocak 30th, 2013 at 23:55

    ahaha cok komik :D

  6. esmaaaaa esmaaaaa Şubat 10th, 2013 at 17:10

    bayıldımm looo

  7. görkem görkem Şubat 13th, 2013 at 20:51

    çok iyi yaaa :)

  8. efe efe Şubat 24th, 2013 at 18:48

    fena film

  9. Devran Devran Şubat 24th, 2013 at 23:08

    çok güzel 100. Bölüme kadar gelsin

  10. bade bade Nisan 25th, 2013 at 18:37

    berbattı ikidebir donup durdu yarım saat beklediim ahh berbat ötesii film çok güzel fakat dona dona mahvolduu ıhh sinirden çatlıyoruuuuuuum :^P

  11. kalpatisim kalpatisim Nisan 25th, 2013 at 23:10

    çok guzel bı flm ve gercekten komık.!

  12. oguz oguz Mayıs 12th, 2013 at 23:10

    guzel fılım :pooop:

  13. oguzkaan oguzkaan Mayıs 12th, 2013 at 23:14

    cok kası yoo :)
    ama guzel fılım

  14. fatih ege fatih ege Mayıs 13th, 2013 at 16:11

    filmi 4 . kez izşedim

  15. Demi Lovato Demi Lovato Mayıs 18th, 2013 at 20:35

    Harika bir film 3 kez izledim.

  16. furkann furkann Mayıs 23rd, 2013 at 15:35

    mükemmel

  17. eda eda Haziran 4th, 2013 at 13:59

    bence süper arkadaşlar

  18. Zeynep Zeynep Temmuz 25th, 2013 at 12:28

    Sürekli takılıyor :S

  19. dilek dilek Eylül 7th, 2013 at 15:31

    ben beğendim

  20. tarık yegin tarık yegin Eylül 9th, 2013 at 10:43

    :) cok komik la

  21. BERKAY BERKAY Eylül 9th, 2013 at 22:28

    benım bu 12. izleyişim hala daha izliyom şimdide izlicem ;) = hakiiikooo :D

  22. BERKAY BERKAY Eylül 9th, 2013 at 22:30

    en büyük SAMSUNSPOR <3

  23. BERKAY BERKAY Eylül 9th, 2013 at 22:31

    :d :d d: D: :d

  24. Fatih Fatih Temmuz 3rd, 2014 at 18:34

    ARKADAŞLAR HEP SUBLİMİNAL MESAJ VAR ÇOCUKLARINIZA İZLETMEYİN .!!!

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)